Tack för att du betalat din TV-licens

Idag har jag bara vart i skolan, fick 1 geografi och historian gjord. Det betyder att jag har en geografi och samhällen kvar men det ska nog ordna sig!

Efter skolan drog jag till jobbet, jobbade hårt och duktigt! Vid 8 tiden så kom det in en kör! Då frågade de vad jag hette och sedan började de sjunga den där sången som är med på reklam om att man har betalat sin TV-licens, det var superkul! Haha :D Jag rodnade ända upp till öronen. Riktigt kul med sådant.

Efter jobbet satt jag och snackade en stund med kompisar och efter det hem. Anna hörde av sig och undrade om jag ville med och röka vattenpipa, ofc I said! :9
Sa Godkväll till ett par också som blev helt tokiga av lycka för att jag gjorde det och predikade lite om hur ungdomen aldrig är artig haha! Jag, Anna, Stefan, Rickard och Emmelie drog till Framnäs hamnen och vattenpipade lite och sedan cruisade vi runt lite. Sedan vart det hem igen och här sitter jag nu!

Imorgon blir det att tvätta, städa och fixa inför kvällen. Kanske lite packning också. Två dagar kvar till Spanien bara!
HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0