Plugga plugga plugga plugga!!!

Sitter i skolan nu, orkade inte dra hem, kändes så onödigt. Sitter här i biblioteket och tar en liten paus från allt pluggande. Blev nyss klar med historian, äntligen!! Vart åtta sidor långt och innehållet kändes lite so-so på slutet. Kunde varit bättre men orkar inte engagera mig mer. Har som mål att bli klar med en till Geografiuppgift idag. Den om stadsplanering, skulle vara toppen att fixa det.

Dumpade ett arbete på de andra i gruppen, jag tyckte jag jobbat mest och jag ska ju till Spanien så hade inte hunnit. Har ett till Geografiarbete kvar sedan bara... Om regioner och det kör jag och Jennifer efter vi kommit hem från Pineda del mar, Italien, Jonas kommer bli glad över det haha!
Då har jag bara samhällen kvar. Om jag blir kvar med stadsplaneringen är det mitt projekt ikväll. Ligga i sängen, äta chips och plugga samhäll.

Det är faktiskt bara det jag har kvar.. Skönt när jag har allt gjort, då är det slut på helvetet och sommarlovet är här! Bara tre veckor kvar nu!

Att göra:

  • Samhäll [ ]
  • Historia [x]
  • Geografi, turism [x] <- inte längre mitt problem.
  • Geografi, stadsplanering [ ]
  • Geografi, regioner [ ]


min fina painbild till reris som vi satte upp i skolan när hon fyllde i måndags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0