La dia segunda!

Inne pa andra dagen nu, kanns som om jag varit har langre. Trivs hur bra som helst, Monica ar lite seg pa morgonen sa det blir till att sitta vid datorn da en stund. Tankte uppdatera er lite vad som hander har. Igar var vi i den abnormalt iskalla skolan. Vet inte grejen med att det skulle vara sa kallt! Vi fick typ inte ga ut heller haha... Under nagan rast gick vi till ett "fik" och kirrade mackor. Kostade 1 euro for en fet baguette med palagg-. Hannah var muy contenta! :)

Efter skolan sprang vi ner till stranden och solade och badade. Eller i mitt fall byggde ett gigantiskt sandslott! Efter stranden vart det hem och duscha och fixa sig lite inklusive en middag. Som alla kanske vet sa ater spanjorerna inte samtidigt som oss. Maten var vid tio! Men gott var det, potatis, lok och agg i nagat sorts spannande stekt omelett. Gott var det iallafall!

JUST DET, nar vi ska ta taget hem fran stranden kanner vi en konstig lukt, nagon stod och rokte en joint marijuana Heeeeeeelt oppet. Haha det ar inte Sverige nu!

Till sist igar sa blev det en bar, jag bestallde in en mojito och det gick som en lopeld genom alla. Haha, sedan vart det ol och cocolocos! Gott var det iallafall, till sist var det bara jag, Henke och Carro kvar. Jag och Carro hade flirttavling hahahah! Jag borjar bli gammal...

Kommentarer
Postat av: Annnnaa

hoppas fan du njuter bra där borta !! här är det regn:( ses när du kommer hem :*

2010-05-25 @ 10:53:06
Postat av: btw

anna redlund ;)

2010-05-25 @ 10:53:37
Postat av: tha ck

Fan jag saknar er mer än väntat.. :( varje gång jag kommer på nått enligt mig roligt och vill dela med mig finns det ingen där :( men visst är pineda del mar underbart? ;D

2010-05-25 @ 16:28:15
URL: http://cebello.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0