Dagarna borjar rinna ifran oss!

Nu ska jag iallafall fortsatta med snubben som gick forbi och bojde sig ner. Det han gjorde var att daska till miog pa foten och sedan  gick han bara vidare och skrattade for sig sjalv. Vi andra stod kvar med typ hjartklappning och fatta ingenting! wierd.. Dagen fortsatte med att kolla pa fotbollsarenan, eller i mitt fall sova! Pa kvallen drog vi till Moes och drog en duff :) Sedan Ibiza for att stota pa min stalker.. IGEN! Han ar fett dryg, det var bara en oskyldig flirttavling liksom..

Igar sa var vi i en by inte langt fran Pineda, vi kollade lite pa nagra hus och sedan stekte vi pa stranden hela dagen! Skont som fan, fast Cristina trampade pa en spindelfisk sa det blev lite kalabalik :p Kul var det iallafall hela dagen. Pa kvallen sa skulle alla pa rockabillyfestival, det var okej en liten stund sen typ dog man av uttrakning, hemma halv tva redan iallafall, skont! :)

Nu sitter jag hos Monica, tog sovmorgon imorse och ar inte lika trott som de andra. Monika ar pa jobbet nu och jag ska snart ga och mota upp de andra utanfor typ. Vi ska till ett badhus, kan nog bli ganska roligt tror jag =)=) Ikvalll ska vi festa gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalet mkt, ta tag till en narliggande by och kora discotek! Ska bli skojj, vi ska hem med forsta taget imrn som gar typ klockan 7. GALET HELT ENKELT OCH FYFAN VAD FULL JAG SKA VARA ;)

Imorgon ska vi nog sova och sedan middag med Monicas pappa som jag sàg lite snabbt idag! :) Aker hem klockan 4 med flyget pa Sondag.

Saknar hemma litegranna, men det kommer det kommer ;) (K) PUSS

Kommentarer
Postat av: Mathias

Hannah, du är så himla underbar! Vill verkligen inte att vi ska sluta prata. Tycker om dig fruktansvärt mycket som kompis men som du sa så kan de inte bli nånting mer än de :/ . Och nu har jag äntligen hittat en tjej som är precis som mig, menar verkligen precis som mig, första jag verkligen känner igen mig själv i. Hoppas verkligen inte att du hatar mig, vilket jag förstår att du gör men jag gillar dig väldigt mycket och har aldrig någonsin ljugit för dig. Jag och Frida träffades på fredagen när du var i Spaninen och sen har vi varit med varandra sedan dess. Vill inte att du ska sluta prata med mig, du betyder för mycket!

2010-06-03 @ 00:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0