129km/h - rakt in i väggen..

Fifan, är helt slut. Var inte det lättaste att planera Reris födelsedag igår! Var hårt då jag bara sov i max tre timmar, jävligt dåligt också.. Idag så gick jag dessutom till skolan helt i onödan, första lektionen var ingen lektion. Typiskt min underbara tur! Efter det var det håltimme tills klockan ett. Totalt ovärt, svullade dessutom tårta hos Rebecca tills jag mest mådde dåligt över mig själv.

Efter skolan skulle jag ju såklart jobba, fick jobba med Dahlia, var muy trevligt men vart jobbigt när det vart mkt folk och alla såklart skulle vara ute på rast abnormalt länge.. Imorgon har jag nationella i matte också, perfekt att de satte mitt arbetspass så perfekt! Nu är jag hemma efter att ha svullat McDonalds också inklusive nån sorts kaffedryck som bara bestod av grädde... Usch. Dessutom plågas jag av att jag har tre arbeten som måste vara inne den här veckan, ett skulle egentligen vara klart idag. Hde egentligen ett till men tänker verkligen skita i det annars kommer tiden inte räcka till.

Ska bli väldigt skönt att åka till Barcelona på Söndag dock. Måste verkligen få saker gjorda innan det bara.. Går snart in i väggen. Är arg på pappa också för att han är så pinsam, han vill ringa folks föräldrar för att kolla runt varför de låter sina barn åka på Peace & Love? Jag är verkligen inte 5 år längre. Det är ju bara pinsamt. Tror faktiskt jag ska få IG på nationella i matte bara för att jävlas med den fittan. Är sjukt arg på honom just nu.

Blev också sur på en irriterande åsna på stan idag. Gick förbi och sprutade på mig lite parfym för att det var varmt och jag inte ville lukta svett. Då ropar hon högt och tydligt; "Usch vad det stinker parfym här! EEWW!" Så lät hon ett bra tag. Jag ville verkligen ta tag i henne och säga; "För att jag vill slippa lukta som dig din kossa, har inte din morsa lärt dig bete dig bland folk?". Usch.

Inte en bra dag för min del.. Nu måste jag plugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0