We no speak Americano!

Sitter fortfarande och spelar Papa Americano på replay (A) Den rockar! Ja, iallafall.... Var var jag och vad har jag hunnit berätta?

I fredags i Pineda skulle vi på disco, vart ett i Calella, var typ SJUKT trångt. Jag tröttnade snabbt på trängseln och priserna så jag och Henrik stack till tio Pepe och körde två liter öl var istället. Var billigt och gott! Fulla som troll var vi och vi pratade en massa om hans armhålor och Henrik ringde fyllesamtal till Sverige..... (Smart där Henrik!)

På Lördagen vart det fotboll för mig, var galet kul! Fotbollsmorsorna i Spanien är superchill, öl och cigarretter för hela slanten. Sedan när Juan Miguels lag vann vart det champangesprut! Haha:) Och detvar sexåringar som spelade!! Bättre än våra tio-åringar tål att nämnas...
På kvällen vart det supa i Santa Susanna, jag och min spanjor var där först, drog lite öl och sedan väntade vi på de andra- DÅ hörde jag den fulaste dialekten i hela mitt liv. SKÅNSKAR! Jag sprang fram till dom och började snacka som fan hahaha:) Hur sköna som helst!

Hade superskoj på discot iallafall, next time blir det ännu bättre!!! :)
Ska så tillbaks.

På Söndagen vart det ett tårdrypande farväl till våra vänner :( <3 SAKNAR DOM!!!

I måndags var jag med Christoffer tills sent:) Sedan igår vart det lite skola och sen hem och chilla, sedan vara med Fido och Farfar <3<3 Saknat dom (K) Idag ska jag ner och kolla showing på stan med en massa andra typer ! Ha det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0