Pengar pengar pengar

Sitter för det första och lyssnar på maskinens "pengar" och för det andra försöker jag lista ut hur min ekonomi ska klara sommaren. Jag får lön om fyra dagar, sedan ett till Studiebidrag, men det räcker inte... Iallafall inte om jag ska till Spanien, ska kolla runt med lite släktingar eller mamma och pappa om jag kan få lite bidrag. Har 1500 att betala för resan, sen ska man ha 2-3000 i fickpengar också om man vill överleva. Det är 4500 kronor.. Kommer få 3000 i juni och har 1000 kronor nu. Så det kanske går ut iallafall, men vill ju kunna göra något hemma också!

Jag ska prata med mamma och kolla om jag inte får lite bidrag av mina föräldrar. Idag ska jag på bio med Mikele tror jag :) Ska bli trevligt, frågan är bara vad man ska se.. Robin Hood, A-team, Streetdance, Kommisarie Späck- Det finns ju en del att  välja på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0