Äntligen är det riktig svensk sommar, men hur länge..?

Så skönt med det vackra vädret, jag är hur nöjd som helst. Har vart ute med Anna, hennes mamma och Mats hela dagen och åkt till Eskilstuna och solat och badat där borta! Smörjde in oss med en massa sololja så nu är vi bruna både Anna och jag! Elins jobb-bränna kan slänga sig i väggen haha ;);)

Imorgon är planen Löga eller så gör jag något annat roligt, vi får se! På Torsdag börjar jobbet... Hårt liv :( Men är lite ledig nästa vecka också så detär lugnt!!

Nu tänkte jag äta lite med pappa och sen kanske sticka över till Elin om inte hon har något för sig! <3

Puss på er alla och hoppas ni har en bra sommar! Alla som inte läser min blogg lägger jag en förbannelse över haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0